Det har blivit bättre förr

Standard

Ärade läsare

Som man så ofta gör vill ja påpeka att tiden går fort. Snart har jag avverkat min första termin här i Lund, helt crazy asssså! Det har varit en händelserik höst på flera sätt och jag känner att julen ska bli skön, men ännu skönare med ett nytt år och vår. Så nu ska jag kötta sista grejerna i skolan och inte gnälla över hemtentan dom ger oss över julen.

Helgen var riktigt fin, fredagen spenderades i Köpenhamn, först en tur på tivoli som har ryskt tema i år – kos värre! Julstämningen slog mig med full kraft. Sen blev det en liten nörd-öl pub där vi drack öl från gamla hederliga tunnor, gött! Avslutade kvällen i Lund med andra bekanta och mer öl. Väldigt trevlig kväll, värd varenda krona. I söndags var jag på 123 Schtunks föreställning Kung Lear, en grupp på 3 personer som utklädda till clowner kör interaktiv teater. Jag skrattade så jag grät och hade ont i magen, rekommenderar alla varmt att se dem om ni har chansen!!

Till helgen blir det nobel middag, som jag har väntat! Vi har alla i kollektivet nördat & fixat, så nu kan alla kära vänner anlända finklädda med champange flaskorna i högsta hugg.

Den 19e december rullar tåget in i Västerås, ska bli skönt att komma hem och mysa i jul.

Ses snart fölka!

One response »

Kommentera

