Början på något bra

Standard

Hem ljuva lilla hem. Det är riktigt mysigt i stugan och känner mig redan hemma, det här är början på något bra!

Flytten gick oväntat bra, tusen tack till dig bror! Efter en flyttinsats som förtjänar bragdguld somnade jag väldigt gott i både onsdags och torsdags Trodde att det skulle vara svårare att få plats med alla prylar, men har fortfarande hyllor som står tomma.

Redan första dagen var det mycket trevliga och nyfikna människor som kom förbi och ville titta in, är trevligt!  Då kunde jag förklara kaoset på flytten, men snart måste jag komma på en ny bortförklaring till min organiserade oordning.

Lustigaste kommentaren om huset hittills ”Det enda man behöver som människa är ett fristående hus”. Ja, check på den😉

Ska plocka undan och städa lite mer innan jag lägger upp bilder, men snart kommer det! I brist på internet så kommer blogguppdateringarna att komma när inspiration och internettillgång möts.

Fridens liljor

 

One response »

Kommentera

