Standard

Hej alla glada!

I söndags firade jag och huset en månad, tiden går fort när man har roligt. Alla frön ligger otåligt och väntar i min skrivbordslåda, men snart är det dags. Vintern gjorde en kort visit här i måndags, Kämnärs var vitt i ungefär en timme innan den bleka våren tog över igen. Låt oss hoppas att det var det sista vi såg av vintern innan midsommar…

Efter två tentor så unnade jag mig en sväng till Oslo förra veckan. Det blev mysande och ölande med saknade goda vänner och mycket häng i solen (21grader!!!). Men borta bra men stugan bäst😉 Fick igår veta att jag klarade min spanska tenta, vilket har varit en stor källa till ångest den senaste veckan. Så nu är jag nöjd. Jävligt nöjd

Min gode vän Häger va här i veckan och vi pimpade upp stugan lite med en ny klocka och lite annat kul. Snart krävs dock en tur till det stora varuhuset med miljoner prylar, har blandade känslor inför det, är ett njutningsfullt ont. Tur att dom har börjat sälja vin…

 

 

Annars så flyter livet på i stugan, min krukväxt lever ännu, fågelboet är fortfarande obebott och elementen står inte längre på sibirisk kyla utan har en ganska behaglig temperatur.

 

Påsken glad på er alla!

Kommentera

