Plötsligt händer det

Standard

Hör och häpna gott folk, en sprillans ny micro har hittat till stugan! Helt fantastiskt! Micrar som aldrig förr bara för att jag kan. Det hamnade uppe på hyllan över köksbordet, det va planer för en egen hylla för apparaten, men tror att det blev ganska bra såhär.

Men det är inte allt gott folk! Kämnärs fantastiska snickare ,som varit här mycket de senaste veckorna och  fixat massor, har gett mig ett handtag (höhö) till utrymmet över badrummet. Helt fantastiskt! Tack Nisse nu blev livet mycket säkrare!

Tro det eller ej men jag har ännu mer att förtälja. Trådgårdslandet spirar! Nu har det börjat titta upp små skott som senare ska ge upphov till en skördefest.

För att inte översålla er med för mycket fantastiska nyheter tänkte jag bara snabbt säga att myrorna har viftat vit flagg och kapitulerat. Länge leve den myrfria stugan!

Göken!

 

 

One response »

  1. Hej!

    Väldigt intressant läsning. Jag och min kollega skriver just nu vår C-uppsats om studentlägenheter och hur man kan göra dessa mindre och skulle vilja komma i kontakt med dig och ställa lite frågor om hur det är att bo i en väldigt liten lägenhet. Om du vill det får du gärna höra av dig till min mail.

    tack!

Kommentera

