Att återvända (ett kärt återseende)

Standard

Sommaren kom, sommaren va underbar och nu är hösten här, som ser ut att bli fantastisk den också.

Efter att ha tillbringat ledigheten på lite olika håll är det skönt att vara tillbaka i stugan. Trädgårdslandet har växt så att det knackar, har fortfarande en hel del godsaker kvar. Jag vet att jag tjatar om mina chiliplantor, men vill bara säga att den ståtliga jag fick i början av sommaren har blivit stulen. Nedrigt!

Elementen har börjat krångla lite, på morgonkvisten och lite när som under dagen går de på på högsta temperatur, vilket gör att jag vaknar i en bastu. Är dock väl medveten om att jag kommer sakna dessa stunder om någon månad när kylan slår till.

Annars har jag ännu inte så mycket nytt av förtälja, så simma lugnt till nästa gång

One response »

Kommentera

