15 minuter

Standard

Det har varit en vecka som heter duga!
För det första vill jag säga att avloppsfrågan löste sig väldigt smidigt, hann aldrig bli ett riktigt problem (tack och lov).

Men åter till veckan. Det började med att SVT var här och filmade i tisdags, spännande och kul. Hoppas innerligt att jag inte lyckades säga något dumt. Har kommit på att det där med kameror är en anledning till att föredra tidningsintervjuer, det är mycket lättare att säga att man är felciterad. Igår fick jag chansen för det också för Sydsvenskan var här en sväng och följde upp artikeln dom skrev i våras. Och sist men inte minst var Radio AF 99.1 här i förmiddags. Så det kan vara. En kul vecka helt enkelt, men mycket städande!! Det kom upp en del nya frågor och tankar som jag inte hört tidigare, speciellt från tjejerna på Radio AF, så det var intressant att få reflektera kring nya grejer.

Vill också lägga upp en bild på tavlan som min granne och tidigare kollega Avalon har skapat och skänkt mig, tusen tack!!🙂

Annars så sitter jag för ögonblicket med tända stearinljus, ett glas martini och har precis skrivit klart min uppgift till spanskan. Så nu blir det snart iväg och dricka fin öl.

Glad lördag och gott liv på er alla!

2 responses »

  1. Men, så kul för dig!
    Du har ett nytänkande i ett gammalt tänkande, för compact living har funnits ett tag.
    Men, det är alldeles perfekt. Man behöver inte så stor area för att bo.😉
    Lycka till!

Kommentera

