En bit på vägen

Standard

 

Hör och häpna,nu har det blivit fart på bomben. Efter förra inläggets lätt syrliga kommentar så har ett färdigsytt tyg hittat till hit, problemet nu är att det behövs en ny ållare eftersom den andra var för stor. Strålande Johan😀 Det kommer att bli riktigt fint när det kommer på plats, så här ser tyget ut :

 

Själv har jag också gjort en liten ändring,, som både jag och Emily tycker är oerhört piffig, medan min karls kommentar va : ” har du varit på tiger nu igen?”….O ja det hade jag, och inhandlat en ljusslinga för att  piffa upp lite i höstmörkret. Den hamnade runt fönstret vid sängen, så nu när jag ligger och läser blir det myspysbelysning🙂

I helgen var jag hemma i Gnällbältet för att fira min bror som fyllt 20 och träffa släkten, inte helt fel! Annars så myses det på här, första glöggen är drucken och livet är fint trots mörkret.

Allt gott!

2 responses »

Kommentera

