Dra mig baklänges

Standard

 

Nu har det hänt! Jag har ett garderobstyg på plats, tro det eller ej! Tack Johan & Jerry! Nu slipper gästande i stugan se in i garderoben där fåtalet plagg viks, och jag får ge skenet av att vara en litet mer organiserad människa.

Elementen har fått ny kraft efter en tids kylighet och jag ska diskutera lite lösningar med ljus över diskbänken (är lite för mörkt ibland, att mörkerdiska är inte det lättaste). På agendan står också en hållare till ”pinnen” som öppnar takluckorna, den står lutad vid dörren och ramlar titt som tätt in mellan dörren och listen när man ska stänga vilket har gett upphov till massa fula märken.

Om man är student (med studentkort) och vill njuta av en Sydamerika-inspierad pub så ska man komma till Krischan onsdagen den 5e december då jag och min medförman Nille kommer att öppna portarna vid 19-tiden, bienvenidos!!

Tack och hej leverpastej

One response »

Kommentera

