Snart 365 dagar tillsammans

Standard

Hej alla glada!

Vet inte om det är februari och bara i min tillvaro, men det är väldigt mycket plugg och slit och väldigt lite förnöjelser. Tack och lov va det Snapphanefesten i helgen som gav livslusten åter, fantastisk kväll!

Tiden går fort både när man har kul och när man har det mysigt, för nu på fredag är det 1år sedan jag flyttade in i huset! Ett år!! Det går verkligen fort. När jag flyttade in valde jag med omsorg vad som skulle få följa med vilket resulterade i flera tomma hyllor. Nu, 361 dagar senare har det tillkommit en hel del prylar, det börjar kanske bli dags för en översikt. Men tur i oturen är att det är en stadig ström av prylar som av olika anledningar går i kras.

Ni kanske frågar er hur man firar ett år med sitt hus, vilket är precis samma fråga som jag ställt mig. Efter noga övervägande tror jag att det kommer bli en finfrukost, en megabautastor kram och kanske tända ett litet ”1-års-ljus”. Om det inte var för lektioner och jobb skulle det självklart blivit en kalasmiddag, men när det inte vill sig så får man göra det bästa av tiden man har.

Må vårens antågande vara runt hörnet och frid till er alla!

Kommentera

