Underbart är kort

Standard

Med vemod har jag flyttat ut alla prylar jag samlat på mig under tiden i stugan (mkt prylar!!) och lämnat nyckeln (och flyttstädat, vem kunde tro att det hinner bli så skitigt på den ytan) och ska nu iväg på utbytesstudier i Peru.  Det har varit jättekul att ha fått möjligheten att pröva och bo på 8,8 kvadrat, och inse hur bra det funkar, det har varit en fin tid i huset. Tusen tack till alla på Afb, alla trevliga människor som knackat på och velat ta sig en titt och alla fantastiska grannar som hållit ett vakande öga över huset. Jag hoppas att dom som flyttar in i dom nya kompaktboendena kommer trivas lika bra som jag har gjort.

 

Tack för den här tiden huset, jag kommer sakna dig!

Kommentera

